Vakantie

Wil je onze blokhut huren in een schoolvakantie van de regio zuid, dat kan, maar kijk eerst even hieronder naar de voorwaarden en mogelijkheden.

Ben je dan nog geïnteresseerd, stuur dan een e-mail naar verhuur@scoutingpaulus.com

Voorwaarden

• Onze blokhut is onder geen enkele voorwaarde te huur voor feesten, partijen, vriendenweekenden, familiebijeenkomsten e.d.
  • Ook verhuren wij NIET aan studentenverenigingen
  • Verhuur alleen aan jeugd verenigingen zoals scoutingroepen of Jong nederland.
  • Verhuur schoolvakanties weken van regio zuid (meivakantie, zomervakantie, herfstvakantie, kerstvakantie) .
  • Verhuur in zomervakantie regio zuid, minimaal 7 nachten.
  • Per nacht wordt een vast bedrag gerekend van € 130,- , ongeacht het aantal gebruikers.
  • Borg € 150,-
  • Bijtelling water/gas/licht verbruik bij buitensporig verbruik.
  • De blokhut wordt voor maximaal 40 personen verhuurd.
  • Verhuuraanvragen voor 2024 die eerder dan 1-9-2022 binnen komen worden niet in behandeling genomen.
  • Verhuuraanvragen voor 2025 die eerder dan 1-9-2023 binnen komen worden niet in behandeling genomen.

Verhuurd wordt

• Begane grond; Gang/garderobe, sanitaire blok begane grond (4 toiletten, 1 douche, wastrog), grote zaal, podium, keuken, alle ruimtes met aanwezige gebruiksgoederen.
  • Bovenverdieping; overloop, leidingtoilet, staflokaal, explorerlokaal, balkon. 2 speltaklokalen om te slapen. (35m2 elk)
  • Buitenterrein binnen hekwerk

Kijk hier voor